رفتن به مطلب
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

درخواست راهنمائی در مورد درب های کلاسیک


ashrafi مهمان

ارسال های توصیه شده

با سلام خدمت دوستان

من میخواهم گوشه بیرونی درب را بصورت گونیا (تصویرشماره 1) دربیاورم.ولی بصورت گرد (تصویرشماره2)درمیاید،لطفاً راهنمایی کنید.ضمناً مدل دستگاه من mollen am-1325-B است

aa.jpg

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 5
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

فکر نمی کنم با اون ابزار پروفیلی که شما می خوای روی در طرخ بزنی اصلا بشه این کارو کرد اون عکس اولیتم فکر می کنم در یه تیکه نیستش اول ابزار خورده بعد کلاف شده آخر سر وکیوم

اما راهی که به ذهن من میرسه اینه که اول با یه ابزار vbit دورشه بزنی بعدش با اون ابزار پروفیلیت قاب در بیاری ولی زمان بر میشه به خاطر استفاده از 2 ابزار

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیز امکانش هست که بصورت یه تیکه یعنی بدون استفاده از ابزار پروفیل درستش کرد؟ضمنا از ابزار Vbit هم استفاده کردم ولی جواب نداده.
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام خدمت دوستان

من میخواهم گوشه بیرونی درب را بصورت گونیا (تصویرشماره 1) دربیاورم.ولی بصورت گرد (تصویرشماره2)درمیاید،لطفاً راهنمایی کنید

با سلام به همه دوستان - دوست عزیز باید توجه داشته باشید که شما با هر نوع قلمی که استفاده کنید ولو شماره قلم هم 2 م م باشه شما یک شعاع یک م م در گوشه خواهید داشت . من یکی از تجربه هامو که تو این زمینه هست براتون میگم ولی یکم اجراش سخت ودقت بالا یی میخواد . شما پشت تا پشت محل ابزار خورده رو اندازه بگیرید که طول و عرض یک مستطیل میشه بعد عمق پخی که ابزار زدید رو هم اندازه بگیرید به اندازه دو برابر عمق پخ این مستطیل رو رو به داخل آفست کنید بعد این دو مستطیل رو باهم انتخاب کنید وبا روش v-Bit carvingو ابزار v-Bitبزنید . تو این روش نرم افزار گوشه هارو گونیا در میاره . (تقریبا همون روشی که یک نقطه رو با فونت فارسی v-Bit میکنید )

 

 

 

35.jpg

 

 

 

 

http://forum.cnczone.ir/attachment.php?attachmentid=691&stc=1

33.jpg

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام به همه دوستان - دوست عزیز باید توجه داشته باشید که شما با هر نوع قلمی که استفاده کنید ولو شماره قلم هم 2 م م باشه شما یک شعاع یک م م در گوشه خواهید داشت . من یکی از تجربه هامو که تو این زمینه هست براتون میگم ولی یکم اجراش سخت ودقت بالا یی میخواد . شما پشت تا پشت محل ابزار خورده رو اندازه بگیرید که طول و عرض یک مستطیل میشه بعد عمق پخی که ابزار زدید رو هم اندازه بگیرید به اندازه دو برابر عمق پخ این مستطیل رو رو به داخل آفست کنید بعد این دو مستطیل رو باهم انتخاب کنید وبا روش v-Bit carvingو ابزار v-Bitبزنید . تو این روش نرم افزار گوشه هارو گونیا در میاره . (تقریبا همون روشی که یک نقطه رو با فونت فارسی v-Bit میکنید )

 

 

 

[ATTACH]692[/ATTACH]

 

 

 

 

http://forum.cnczone.ir/attachment.php?attachmentid=691&stc=1

 

 

با سلام-من روشی که شما گفتید راتست کردم ولی بی نتیجه بود چون بنا به گفته خودتان هر قلم باز هم شعاع خودش را خواهد داشت حالا چه با خروجی v-bit باشد یا هر خروجی دیگر.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام-من روشی که شما گفتید راتست کردم ولی بی نتیجه بود چون بنا به گفته خودتان هر قلم باز هم شعاع خودش را خواهد داشت حالا چه با خروجی v-bit باشد یا هر خروجی دیگر.

 

با قلم V و تولپس V.bit یا همون سنترلاین به گوشه های کاملا تیز و بدون کردی میرسید (حتما) مثلا اگر وسط 2 مستطیل آفست شده (تو در تو) را تولپس بگیرید

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.


×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

ابتدا قوانین سایت را مطالعه کنید.